15 Mart 2006 Çarşamba

Dedemin (Yedibelanın Mehmet) Evi

14 yorum:

tatarkoyu dedi ki...

Yorum yazabilmeniz için Anonymous seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Yalnız isim ve varsa mail adresinizi yazmanızı rica ederiz. (İsteğe bağlı)

Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM
SİTEYİ GEZEN ,GÖREN HERKES BEĞENİR BENİM GİBİ...EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER..

Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM
SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.
SİTEYE GİREN DAHA ÇIKMAK İSTEMİYOR..

Adsız dedi ki...

SİTE ÇOK GÜZEL
EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ SİTEYİ GEZEN GÖREN BEYENİR YAZANA TEŞEKKÜRLER... YAZAN FURKAN TURAN

Adsız dedi ki...

Merhaba ,

Sevgili Mehmet kardeşime yapmış olduğu bu çalışmadan dolayı sonsuz teşekkür ederim.

Umarım bütün gençliğimiz Mehmet kardeşimiz gibi nesline böyle duyarlı olur.

sevgilerimle

birol beşikçi

birolbesikci@gmail.com
birolb@enco.com.tr
0532-371 26 69

Adsız dedi ki...

tekrar yazıyorum siten çok güzel daha fazla resim koyarsan güzel olacak selamlar hayati

Adsız dedi ki...

slm ben kale köyünden yusufvefatih kardeşler.siteniz çok güzel olmuş.
YFENGY DÖNER yusuffatih ysffth..

Adsız dedi ki...

yedibela mehmeti hiç duymadım ben bi tek katil alimi duymuştum köyde terör estiren kusurabakma kardeşim üzgünüm...

Adsız dedi ki...

site guzeell olmmuuuss büüttüün tatarli lara slmm mehmet-akbulut-1990@hotmail.com tatarli kardeslerim eklerse memnun olurumm tatarliyiz delikanliyiz

mehmet dedi ki...

tatarliyiz delikanliyizz

Adsız dedi ki...

tatar turizm tüm şu an gurbette olan köylülerimize saygılarını ve selamlarını sunar

Adsız dedi ki...

tatar turizm tüm şu an gurbette olan köylülerimize saygılarını ve selamlarını sunar

Adsız dedi ki...

SLM HERKSE