15 Mart 2006 Çarşamba

İŞTE MEHMET BAŞPINAR






Selamun Aleyküm.

Mehmet BAŞPINAR 14 01 1983'te İstanbulda doğmuş büyümüş, memleketinden asla kopmayı düşünmeyen bir kişi...

Yedibela Mehmet'in Hasan BAŞPINAR'IN oğlu olan Mehmet, Sakarya Üniversitesi Makine Mühendisliği 3. sınıf öğrencisidir.

Böyle bir çalışmayı yapmamdaki amaç küylümüzün birlik beraberliğini sağlamak ve köy hasretini bir nebze de olsa azaltarak, köyden kopulmamasını sağlamaktır. Böylelikle insanlarımız birbirleriyle hasret giderecek,küçük büyüğünü tanıyarak değişen dünya içerisinde birbirimizden kopmanın önüne geçilmiş olacaktır.

Biz bu işe başladık. Biliyoruzki başlamak bitirmenin yarısıdır.

Allah hepimizin yardımcısı olsun. Selam ve Dua ile.

meh_58_met@hotmail.com

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu resimler çok güzel olmuş kardeş eline sağlık.

Adsız dedi ki...

güzel herşey yüreğine sağlık...SıLa

Adsız dedi ki...

selamun aleykum Mehmet ben Hayati bilmem Hatırladın mı Sarıyer İmam Hatip Lisesinden siten çok güzel olmuş başka resimler de koyarsan ve her tarafın resimlerin koyarsan siten daha harika olacak Mevlana lı resmin çok güzel askerdeyken 2004'te bende gitmiştim kendine iyi bak selamlar. ufak bir noy üyelerden Kürşad Ağca benim Dayımın oğlu ne mutlu türküm diyene ne mutlu Suşehriliyim diyene

Adsız dedi ki...

selamınaleyküm bende yamaç köylü cemal hocanın oğlu yüksel eline sağlık site çok güzel olmuş da yanlız bikaç resimde diyer köyleden atsaydın daha makbul olmazmıydı genede çok güzel olmuş desemki bizim köyede böyle bi site kurmak istesem şartları nedir neye maal olur ve neler gerekir.imeil adresim.yukselcakmak@hotmail.com.

Adsız dedi ki...

ben tatardan cemil ustanın kızı Behiye. köyümüzle ilgili böyle bir site hazırladığın için tebrik ediyorum seni.

Adsız dedi ki...

slm ben yusuf ve fatih mehmet abiye bu siteyi köyüne yapmış oldugu fedakarlıktan dolayı teşekkürlerimizi sunarız.selamlar

Adsız dedi ki...

eline sağlık kardeş güzel olmuş resimbaktıkça insanın köye gidesi geliyo