5 Aralık 2008 Cuma

Baharda TATAR

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu manzaraya adece tatarlılar degil, herkes hayran kalıyor.

Adsız dedi ki...

bu manzaraya sadece tatarlılar degil, herkes hayran kalıyor

Adsız dedi ki...

slm ben kale köyünden yusuf ve fatih kardeşler.bu resmi çok begeniyoruz bunlardan başka yeni çekilmiş resimlerinizide görmek isteriz.herkese selamlarımı iletirim.

Adsız dedi ki...

selamünaleyküm

Adsız dedi ki...

seni çok özlüyorum memleketim vee seniiiiiiii

Adsız dedi ki...

bende senı halen unutamadım
fthmeltem

Adsız dedi ki...

unutmak!?

Adsız dedi ki...

MANZARA HARİKA HELE O ZİBRAMIN TEPESİNDE OLMAK VARYA PÜVÜR PÜVÜR O HAVA HERSEYE DEYER BİKERESİNDE SORT VE KISA KOLLU TİŞÖTLE CIKMISTIM GÜNEŞ TEN YANDIM GECEDE ORDA YATINCA SOGUKDAN DONDUM O ANIMI HİC UNUTAMAM HERKESİN KÖYÜNÜ O GÜZEL TOPRAKLARINI GİDİP GÖRSÜN COK GÜZEL