24 Ekim 2008 Cuma

SİZLERDEN GELENLER

CEMİL ÇİFTÇİNİN KIZI NESLİHAN
REHMİ ÇİFTÇİ NİN OĞLU DURSUN

13 yorum:

Adsız dedi ki...

haspalla avagitmek kısmet olmadı okadarniyetlendik gidemedik

Adsız dedi ki...

ben tatar köyünden serdal yüksel gurbette olan tüm köylülerimize selam ederim.hepinizi çok özledim şenligimizi sabırsızlıkla bekliyorum.bu siteyi hazırlayıp bizlere sunanlardan allah razı olsun selamlar.

Adsız dedi ki...

ben tatar köyünden serdal yüksel gurbette olan tüm köylülerimize selam ederim.hepinizi çok özledim şenligimizi sabırsızlıkla bekliyorum.bu siteyi hazırlayıp bizlere sunanlardan allah razı olsun selamlar.

Adsız dedi ki...

ben de tatar köyünden cemal DAŞIN kızıyım köyümüçok seviyorum siteyi hiç beğemedim 2008 yazında yapılan şenlik resimleri videoları niye konulmamış

şenol çiftçi dedi ki...

köyümü çok özledim sayenizde birazda olsa hasret giderdim emeği geçenlerden allah razı olsun tolga bu arada yakışıklı çıkmışın kuzenim yanlız amcamdan av hikayelerinide eklerseniz daha hoş olur:)))))hasretle ve özlemle büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim

Adsız dedi ki...

umut toprakta gömülü deseler hiç durmadan kazarım sevgi suda batık deseler nefes almadan ararım seninle dost olmak ateştir deseler seninle beraber yanarım..........

Adsız dedi ki...

evet köyümüz cok güzel değerini bilin adsız anlayan anlar

Adsız dedi ki...

koç ya kimin kardeşi nede olsa de benim anlamadığım kişisel fotoğrafları koymak için kişiden izin alıyormusunuz,,,,, ben cihan cvp bekliyorum

Adsız dedi ki...

mehmet başpınar ben cihan sana diyorum kişisel fotoğrafları insanlardan izin alıpta koyun geçen gün yazdım cevap alamadım. o fotoğrafın kaldırılmasını istiyorum ben cihan..... acil bir şekilde ...........

Adsız dedi ki...

merhaba cihan kardeşim. bu fotoğraflar bana yayınlansın diye gül kalem tarafından gönderildi. bunları kendim çekmedim. ama tabiki yayınlanmasını istemeyebilir fotoğraf sahibi. hangi fotoğrafı silmemi istiyorsan belirt sileyim tabiki. bu senin hakkın

Adsız dedi ki...

ben cihan anasayfadaki resim kaldırılmasını istiyorum şimdiden ilgine teşekkürle bu arada sorunlu bir insanım idare et artık.... sevmiyorum böyle şeyleri.....

Adsız dedi ki...

Tamamdır kardeşim zannedersem doğru olanları sildim.

Adsız dedi ki...

bence yanlış olanı silmişsin hasbal çiftcinin oğlu var o resim ok...