14 Eylül 2008 Pazar

TATAR KÖYÜ 3.SILAYI ZİYARET ŞENLİĞİNDEN GÖRÜNTÜLER

Tatar Köyü Derneği 3.sılayı ziyaret şenliğini 16Ağustos 2008 tarihinde Tatar Köyü Darıçimeni bölgesinde gerçekleştirilmiştir. Başta Suşehri, Şebinkarahisar ve Koyulhisar köylerinin şenliğimize katılmıyla şenliğimiz 10.000 kişi üzerinde bir sayıyla yapılmış olup tüm gelen misafirlerimize derneğimiz tarafından ziyafetler verilmiştir. Başta Suşehri Belediye Başkanı ve çevre köy muhtarlarımızın deyimi ile bir kazanın yapamadığı şenliği TATAR KÖYÜ olarak gerçekleştirmekten dolayı Köyümüz birçok kez Takdir Kazanmıştır. Başta Sivas valisi ve Millet vekillerimizden gelen mesajlar için Derneğimiz Yönetimi adına Teşekkür Ederiz.

3.SILAYI ZİYARET ŞENLİĞİNDEN GÖRÜNTÜLER AŞAĞIDA BULUNMAKTADIR...

















12 yorum:

Adsız dedi ki...

ben sinem biran önce pikniğin vidyolarını internete verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

nerdesin allahını seversen yarennnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

yaren!?

Adsız dedi ki...

çook uzak sana çoooook yaren

Adsız dedi ki...

biz lale abla ben de cemal DŞIN kızı arife 2008 piknik resimleri videoları nerde ne zaman yayınlanacak site hep aynı değişim lazım ilgililere duyurulur

Adsız dedi ki...

kız sinem sen kimsin

Adsız dedi ki...

nerdesin ya allahını seversen

Adsız dedi ki...

ben cemel daş ın yiğeniyim sen kimsin???

Adsız dedi ki...

:)) merhaba yaren

Adsız dedi ki...

eyvallah yaren nerdesin yahu

Adsız dedi ki...

ŞEYTANA bile papucunu ters giydirirsin sen YAREN!!?? seni ALLAHA havale ediyorum....

yaren dedi ki...

şeytanla işimiz olmaz dargınım ben onunla içimizde önce allah aşkı sonra senin aşkın gelir yareen